תכנון מערכות סולאריות

השכנים שלכם ממול התקינו על גג הבית שלהם פנאלים סולאריים? אתם שומעים על יותר ויותר בתי עסק ומקומות מסחריים שמתקינים מערכות סולאריות? אם כן, אכן קשה שלא לשים לב בשנים האחרונות, ובייחוד בעשור האחרון, שאת גגותיהם של מבנים רבים מכסים פאנלים סולאריים. הפאנלים הללו הם חלק ממערכות סולאריות חדשניות ומתקדמות, שמנצלות את קרני השמש החזקות, את אותה אנרגיה שמייצרת השמש, לטובת הפקת חשמל. אין ספק שמדובר בפתרון שמביא אתו יתרונות רבים וזו גם הסיבה מדוע בוחרים בו הן לקוחות פרטיים והן לקוחות עסקיים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שתכנון מערכות כזו, ולו כדי לנצל אותה כהלכה, מצריך ידע, ניסיון וגם מקצועיות ברמה גבוהה. אצלנו, באורקה סולאר, תקבלו מענה מתאים כדי שתוכלו גם אתם ליהנות ממערכת סולארית בהתאמה מלאה.

לתכנן כהלכה כבר מהשלב הראשון

תכנון מערכת סולארית היא משימה מאתגרת ולא קלה וזהו גם איננו עניין של מה בכך. את שירותי התכנון מציעות חברות מנוסות ומקצועיות מאד, המכירות לעומק את אופייה של המערכת, כמו גם צרכיה המיוחדים. כאשר מתכננים מערכת כזו לגג פרטי או גג של עסק לוקחים בחשבון פרמטרים רבים ומבצעים כמה שלבים חשובים על מנת להגיע בסופו של דבר לתוצאה הרצויה – מערכת סולארית יעילה, שמפיקה כראוי חשמל ומנצלת היטב את אנרגיית השמש החזקה.

יוצאים לדרך

אז, בניתם בית חדש או השקעתם לא מעט כסף בעסק שלכם ועתה אתם רוצים לשלב בו מערכת סולארית חדשנית כדי לקחת חלק מהמגמה הירוקה העולמית וגם לחסוך כסף (ולהרוויח). כדי להוציא את זה לפועל, יהיה עליכם, דבר ראשון, לפנות לחברה עם ניסיון בשירותי תכנון מערכות סולאריות ללקוחות פרטיים ועסקיים. חברה כזו תבצע את כל השלבים הנדרשים ותלווה אתכם לאורך כל הדרך, כבר עם פנייתכם הראשונה אליה. אם בעבר, כדי לעשות זאת, הייתם צריכים לפנות ישירות לחברת החשמל, הרי שכיום זה אחרת לגמרי וישנן חברות חיצוניות שתשמחנה לסייע ולעזור לכם למצות את מלוא הפוטנציאל של המערכת הסולארית שלכם.

השלבים בתכנון המערכת

תכנונה של המערכת הסולארית, בין אם נועדה לבית פרטי, לבניין משותף או למבנה מסחרי או עסקי כלשהו, כולל כמה שלבים קריטיים, המבטיחים, בסופו של ההליך, את המענה הנדרש: מערכת סולארית שמתפקדת כראוי ומצליחה להמיר את אנרגיית השמש החזקה לחשמל.

כאשר מתכננים מערכת סולארית מתחילים, בשלב הראשון, בתכנון הנדסי של סביבת העבודה, כלומר – של המקום שבו צפויים להקים אותה. במסגרת שלב זה בוחן צוות החברה את בית המגורים או המבנה שעליו תקום המערכת, את שטחו של הגג ובהתאם – את סדר גודל המערכת הרצויה לטובת העניין, הן מבחינת גודלה והן מבחינת מספר הפאנלים הסולאריים שיידרשו לה. בשלב הבא של התכנון נבדקת צריכת החשמל של הלקוח. במקרה הזה – אתם. כמה חשמל אתם צורכים בכל חודש ומהם הצרכים שלכם. התייחסות לקצב ייצור החשמל הנדרש מהמערכת, תוך התייחסות לצרכיו של הלקוח, היא בין הפרמטרים החשובים ביותר בכל הקשור לשלב תכנון מערכת סולארית לבית או לעסק, ולכן היא נעשית כבר בשלבים ראשוניים. ככל שצריכת החשמל של הלקוח גבוהה יותר, כך נדרש מהמערכת להיות איכותית ויעילה יותר.

השלב הבא של תכנון המערכת מתייחס לעלויות התקנתה. כאן תוצע לכם הצעת מחיר רלוונטית, בהתאם לכל הנתונים שנאספו, הכוללת את עלות המערכת וגם את עלות התקנתה (ולמעשה, בפועל, את כל העבודה הנדרשת לשם הטמעתה). במקרה הזה מוטב שלא להתפשר ולחסוך, שכן התקנה לא ראויה יכולה, בעתיד, לעלות לכם לא מעט כסף בשל תקלות ובעיות שונות. גם אם המשמעות היא לשלם מעט יותר משתכננתם על התקנת המערכת, בסופו של דבר זה בהחלט ישתלם לכם ותוכלו ליהנות ממערכת יעילה, איכותית וטובה שתחסוך לכם בהוצאות וגם תביא, בעקבותיה, רווחים גבוהים בהמשך.

לסיכום

תכנון מערכות סולאריות היא משימה למקצוענים בלבד, כמו גם התקנתה. אנחנו, באורקה סולאר, מעמידים לרשותכם את מיטב המומחים, צוותים מיומנים ומנוסים, שיעשו זאת עבורכם כדי שתוכלו להפיק מהמערכת הסולארית שלכם את כל היתרונות הרבים שלה, כבר מהדקה הראשונה. התהליך יכלול את כל השלבים הנדרשים, לרבות בחינה מעמיקה של מידת התאמתה של המערכת אליכם ושילובה בצורה הטובה ביותר על גג הבית שלכם.

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר מהירה עם
מומחה השאירו פרטים